focusonfitness

Jasså!? En bild i BODY magazine.

Kategori:

Igår låg äntligen BODY på dörrmattan när jag kom hem : )
 
 
I veckan fick jag ett sms av en av mina kära PT kunder då hon hade suttit och bläddrat i hennes pojkväns BODY tidning - plötsligt dök DU upp sa hon : / VA!?
 
Jodå - tydligen en massa bilder från Rep-power tävlingen i Göteborg med MMSports,
Och längst ner kan man skymta 3 kralliga tjejer på prispallen : ) Haha....
 
 
Måste väl erkänna att jag alltid haft en hemlig dröm om att få synas i min favorit tidning, men DOCK i annan form än detta : )
KUL ändå jue.
 
 
Jodå så att eeehhhhh ; )
 
Det känns helt underbart att det börjar närma sig diet - har aldrig varit så pepp på att äntligen få komma i form som nu. Kommer bli tufft i början med mycket jobb i gymmet och många PT kunder - men Jobba måste man och ÄLSKAR man sitt jobb så "måste" man ännu mera.
 
Kommer gå ner i tjänst i gymmet i höst för att hinna med mina kunder och mig själv i höst.
Nu är det tävling som gäller - har väntat tillräckligt många år på det här - nu jäklar tänker jag gå ALL IN!
 
Blev en tur på stranden med grabbzen nu ikväll - SÅ UNDERBART.
Sanden har slipat bort nästan all den torra huden under mina normalt sett mycket instängda fötter ; )
 
Passade på att "POSA" med Mange - en mycket go anhängare till mig och T : ) Han är singel "by the way" Om intresse finns ; )
 
 
...å streight ; )
 
Passade på att slurpa i mig en Kaffedrink med glass och grädde på Mossbystrand - haha DIETfeber - någon som känner igen sig?
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: