focusonfitness

En helg med Nattis del 1.

Kategori:

Hejsan alla!!
 
Det är sent och dax att sova men jag ville bara berätta att jag haft en helt underbar dag,
Nattis (en av mina BÄSTA vänner och fd kollega från Furuviksparken) kom igårkväll och vi har verkligen tagit reda på varenda minut tillsammans sedan dess : )
 
Igårkväll blev det "Nattamat" hemma hos T - Kycklingspett, grönsaker och tortilla chips med olika Kvarg-dippor ; )
 
Idag!
 
Imorse blev det 1 timmes PW tilsammans ut till Svaneholmssjö, runt den och hem. Lyxade till frukosten ordentligt då vi laddade för PT pass på Actic Olympen och en session "Photo-shoots" efter stängning ; ) Dax att fixa en bild till PT presentationen som skulle suttit uppe på väggen redan och dax för JULIs FORMcheck : )
 
På väg mot Lund stannade vi till på Veberöds BÄSTA fik - NIROMAS-Chocolateria och desserter, köpte med oss en gudomligt god sallad med varmrökt lax och hasselnötspesto som vi avnjöt med mysig utsikt i Dalby Stenbrott.
 
 
Min goa Nattis passar på att göra IRONI av min posering i Stenbrottet när vi hoppas att ingen ser : )
 
                                         
 
UNDERBART!!
Engagerade vänner - det är minsann det som behövs under diet ; )
 
På gymmet fick Nattis svettas lite och jag spelade allan framför kameran.
Bra fottat - vi fick några bra bilder på formen faktiskt och även någon potentiell bild till den berömda presentationen - usch sånt e så jobbigt : /
Att folk ska titta på den ENDA bilden och läsa den ENDA texten och välja därefter.
 
På vägen hem körde vi inom ICA för att handla och ÄNTLIGEN hämta ut mitt MMSports paket : )
YEAH - ägare till en 6PackFitness väska . YES I AM.
...och BodyScience Tower-burkar - Coola - jäkligt smidiga att ha med sig.
 
 
 
Lite dusch och fix hemma sedan var vi minsann redo för GRILLKVÄLL de lux. Massa god mat idag ; )
Det blev Grillspett med både kyckling, korv, fläskfilé, bacon, svamp o grönsaker.
Till efterrätt grillad banan med smält choklad.
Med mycket trevligt sällskap så avslutade vi denna dagen mätta, belåtna och mycket NÖJDA <3
 
 
 
NJUUUUUT!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: