focusonfitness

Dagen innan Dagen D <3

Kategori:

JA! Då var det plötsligt dagen innan Dagen D - Diet med STORT D!
 
<3
 
Hur känns det nu då?
JO det känns jättebra faktiskt. Den senaste tiden har jag svinat lite extra och insett för 1000:onde gången hur lite det är värt att miss sköta sin kost - tänker bära med mig den äckliga känslan i magen efter maten på MC Donalds i helgen och tänker även bära med mig ilandet i tänderna när man suger på en bit Marabou choklad ; )
 
Haha - Hoppas jag i alla fall. Man kan ju alltid vara kaxig nu när man sitter här med en mätt mage och är allmänt nöjd med dagen : )
 
Nä men Diet väskan är packad och och allt annat är förberett för imorgon. Imorgon bitti kommer jag nog göra gröten hemma och åka in en sväng tidigare till jobb för att göra en fett mätning innan jag käkar något. Från 06.30 har jag PT kunder fram till runt 10.00 - TRÄNING på det och sedan gymtjänst fram till stängning 21.15 : )
Ingen risk att hinna bli hungrig - kanske bra det ; )
 
NÄ - den STÖRSTA utmaningen tror jag kommer vara att HINNA med alla måltiderna under arbetsdagarna - FAKTISKT! Och självklart det sociala - ALLT socialt handlar ju om mat - så vi får väl se hur det blir med den biten ; )
 
NÄ NU JÄVLAR KÖR JAG JÄRNET - Heeeeeeela vägen fram <3
 
 

Kommentarer

  • Ida säger:

    Kommer att gå svinbra, KöR hårt bruden!!!

    Svar: Tack gumman! Jag hoppas det i alla fall! Åkte på halsont i morse och just nu vill jag bara hem och lägga mig - lite energilös i kombo med småfeber, diet och en 14 timmars arbetsdag var ingen bra ide alls : ( Men - imorgon e en ny dag. Hur är läget med dig? Kramis
    Josefine Sidnor

    2012-07-31 | 23:28:25
    Bloggadress: http://pRepareurbody.wordPress.com

Kommentera inlägget här: