focusonfitness

1a Augusti - Dagen - D (iet) - FORMCHECK!

Kategori:

 
Det har inte hänt så jättemycket med formen sedan sista bilderna tycker jag - har ju gått sådär med träningen så det har ju sin förklaring, men här kommer den ÄNDÅ - Blir ju kul att jämföra med om 1 månad : )
<3
 
 
 
Lite trams posering när Jusse började bli trött på att stå o spänna sig framför kameran : )
 
 
 
Kände väl inte mig supermanad att lägga upp en bild på min "Bakdel" ; )
Men tyckte att man kunde se sån skillnad på ryggen sedan de sista bilderna så jag var liksom tvungen. Inte speciellt sexig bikini det där inte : ) Haha.
Men - De e musklerna ni ska glo på : )
 
 
 
Haha och ÄNNU EN : ) *asg*
"Hörde något om att man ska niga till domaren på vägen ut ; ) Får nog träna på det där : )"
 
Det var allt jag tänkte Bjuda på mig själv för detta inlägget ; )
KRAAAAAM!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: