focusonfitness

Aldrig har en påse surt lösgodis smakat så bra.

Kategori:

 
Damer och herrar jag föll för fördärvet ; )
Efter 14 timmars arbetsdag, halvtaskig middag innan träning, halvtaskig träning pga nacken....
I bilen på väg in i Skurup -
"Skulle man svänga inom Alibaba och köpa lite godis, NÄ, el Vad är klockan? JO fy fan vad gott - fy FAN vad jag förtjänar det! KLockan är 21.45 - YES jag hinner : )"
 
Från att ha varit trött i både kropp och knopp, värk i fötter, knän och nacke så infinner sig en märklig typ av välbefinnande när man står där framför godislådorna i diverse färger med påsen i ena handen och sleven i den andra : ) Man har varken ont, är trött eller känner sig sliten. Det enda man kan tänka på är att stoppa den där första godisbiten i munnen : /
Så JA det blev en 3 hg lösgodis och lite bloggande innan läggdax - verkar som om "DIETfebern" börjar infinna sig, haha man passar liksom på : )
 
 
På vägen hem från gymmet så var jag bara tvungen att stanna på Stenberget och njuta av den underbara "sol" - nedgången några sekunder och ta en bild för att dela med mig av det sköna : ) Dock är ju allt vackrare i verkligheten : )
 
 
Myyyyys <3
 
Förutom den väldigt långa arbetsdagen så har jag haft en bra dag - fick ett oväntat besök på gymmet som gjorde min kväll - skönt att få se dig och veta att du mår bra ; )
 
Mitt under dagen idag så fick jag ett sms av en av mina goa PT kunder där hon berättade att hon hade suttit och läst sin pojkväns nya nummer av BODY och plötsligt hade hon sett mig på en bild : ) Haha va sjukt. Tydligen taget från Rep-Power tävlingen med MMSports.
Blev lite besviken när jag kom hem och mitt nummer av BODY inte låg på dörrmattan : (
Får väl ta och blogga in bilden sen om den inte är allt för pinsam - haha - men lite roligt faktiskt - har väl alltid haft en hemlig dröm om att få synas i min favorit tidningen men kanske i liiite bättre form : )
 
Gott folk - imorgon kväll får jag finbesök av en av mina bästa vänner uppe från Gävle - hämtar henne på Sturup vid 22.30 : ) KUUUUL! Ska bli helt underbart att ha henne här. Kan dock hända att det inte blir nåt bloggande förrän på söndag ; )
 
Ni får ha en underbar helg och jag håller fortfarande tummarna för bättre väder.
 
KRAMAR! <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: