focusonfitness

Vilodag idag - har träningsvärk i vartenda muskelfiber!

Kategori: Allmänt

HÄRLIGT att ligga på topp!

Herregud vilken träningsvärk...
Medans träningsvärken i benen sakta drar sig tilbaka så har jag idag fått känna på 3:e dagens träningsvärk efter bröstpasset i Gävle, jag ska vara glad om jag lyckas sätta upp händerna på höfterna (påfrestningar på axlarna sen snedbänken : /) och gårdagens Ryggpass ska vi inte prata om...

...de där remmarna alltså - Phu mina stackars muskler har fått jobba ordentligt....
...gött när det känns som att träningsvärken trycker ut musklerna ur kroppen på en - man ska veta att man lever!!

Sååå - VILODAG idag från allt vad träning heter.
Hemma fick jag använda kreativiteten till annat - det blev ett nytt kycklingrecept - på Jusses vis : )
Tänkte dela med mig av det till er oxå!

Testade Kamutvete för första gången idag - ME LIKE!
Mycket bättre och mycket roligare : )




KAMUTVETE!

Kamut är uråldrigt och odlades först kring Nilen, Eufrat och Tigris. Legenden säger att korn hittades i en grav i Egyptens pyramider under 1940 - talet. Sedan dess har det odlats i bla Nordamerika varifrån VI hämtar vårt ekologiska kamutvete. Jämfört med vanligt vete så är kamut något större och innehåller mer protein. Smaken är mild och lite nötaktig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: