focusonfitness

...Söndag - Besök i Furuviksparken och ett GRYMT Ryggpass på Hälsostudion!

Kategori: Allmänt

Idag började vi dagen med att åka ut till Furuviksparken - hälften av gängets gamla arbetsplats och hälften av gängets nuvarande arbetsplats ; )
Riktigt mysigt att komma ut dit igen. Kul o träffa gamla kollegor och alla djuren. Hann tyvärr inte med kamelerna men Orangerna hann vi spana på ett tag medan Nattis o Ellie gav Nanne lunch
- FANTASTISKA djur!

Det blev lunch på MOCCA - mysigt fik på Söder i Gävle - Ytterligare en Focaccia, denna gång med salami och brie som självklart serverades med lite sallad och till det blev det ett STORT glas NYPRESSAD apelsinjuice - GOTT - Är det inte helt underbart att bygga muskler ; )



Lämnade sedan mina kära vänner ett tag och begav mig till Hälsostudion för att köra ett pass med S!

RYGG O BICEPS!
RIKTIGT kul att köra tillsammans - någon som pressar en lite extra...
Självklart pressade jag tillbaka - tro inget annat ; )
Körde mycket olika ryggövningar som jag inte brukar köra och körde i regel 2 tunga varav 3-6 reps/set och sedan efter det 2 lätta set (med gung ibland när man inte såg tillräckligt trött ut ; )

Det var kul att köra på annat vis en man brukar och det är riktigt nyttigt att komma till nya gym ibland och handskas med nya maskiner och annorlunda hantlar - bara det ger an annan känsla liksom. Nä det var superkul.

Vill tacka S för visat intresse och din feedback är GULD värd för "lilla" mig : )

Testade en Pre-Workout innan passet men kände inte mycket skillnad inte!
Tror på att köra på ren råstyrka och BRA mat!





Efter en perfekt helg med goaste vännerna och grymma träningspass var det dags att bege sig hemmåt ikväll...
Det finns nog ingen annan stans jag finner ett liknande lugn inom mig som på flygplatser ; )
Hittade mig själv där ett tag och försvann in i nyaste numret av Fitness Magazine med min Latte och ett halvt recoverybar från Maxim.




Livet é MYS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: