focusonfitness

Laddade inför Axelpasset med shopping och en go Latte!

Kategori: Allmänt

MÅNDAG

Härlig dag på jobb men några timmar innan det var dags att bege sig mot Actic Veberöd och träna var det som om all energi bara rann ur mig : ( Tror att det kan vara nackontet som gör en extra trött faktiskt - är ju aldrig avslappnad.....

Såååå - jag kände att det var dags att ta en stund för sig själv och unna mig lite nödvändigheter : )
Tog bilen och körde in till Nova Lund. Gick en stund inne på både Stadium och Intersport, hittade faktiskt en snygg tröja till T - alltid kul och överraska och göra nån annan glad!!
Gick in på Stadium mest för skojs skull för att se om de hade nåt snyggt "Löpar-ställ" ni vet... tjockare tights och tröja/jacka som håller värmen som man kan ha (för min del då) under alla långa promenader ; )

JO men självklart så finns det det : ) Expediten håller fram ett URSNYGGT Adidas set - Svarta tights med Adidas ränderna längst ner på vaderna och en jacka till men halv dragkedja i halsen och ROSA ränder längs armarna... Måste varit KÄRLEK vid första ögonkastet!
Kände dock att denna månaden är ganska tight så Jusse hängde undan det tills imorgon : )
En funderare.....


Vissa saker var jag TVUNGEN att införskaffa...



En ny parfym.

Saltvattenspray till håret (Sjukt statiskt denna årstid - på morgonen känns det som om vartenda hårstrå ska lyfta från huvudet och sätta sig i taket, haha).

Favvo - mascaran.



En nöjd Jusse spatserade ut från Nova med ett knippe ny energi och med en go kopp Latte med extra shot från hennes absoluta favorit kaffe kedja - BARISTA!




Har dessutom ett stammiskort så en del av det jag handlar för används för att ge barn i Etiopien möjlighet till skollunch : ) I LIKE!



Ibland behöver man bara göra en tvärvändning och byta miljö helt en stund innan man beger sig till gymmet. Jag som dessutom jobbar på gym har kanske ett ännu större behov av lite annan energi innan mina träningspass. Man ska bara veta HUR och VAD som funkar bäst för en själv : )



Det blev ett riktigt bra AXELPASS och lite häng på gymmet efteråt.

Känns mycket bättre i nacken efter Axelpasset så det där blodflödet behöver nog triggas litegranna ; )



Kommentarer


Kommentera inlägget här: