focusonfitness

Intensivt på ben.

Kategori: Allmänt

Idag blev det av - Benpasset : )

Gick skitbra - kort men jäkligt intensivt. Rumpan fick sig en rejäl omgång den oxå!!

Inte varje dag man taggar inför ett benpass med filminspelning - Actic håller på med interna utbildningsfilmer och Olympen fick idag representera ett par "Service-scener"...
...både jag och chiefen försökte slippa undan men aj aj det slutade med att det bara var vi på plats : /.


Mmm efter ett antal tagningar och en Celsius var Benpasset mycket välbehövt - energin MÅSTE ut!
Avslutade en bra dag hos Bästa Kompisen med en kycklingsallad,en promenix med vovvarna och en kaffe.
Vad skulle jag gjort utan min Sabbis!

Sitter här i sängen och bloggar nu innan det är dags att krypa ner - känner hur det kryper i benen...jag tror jag vet en som kommer ha rejäl träningsvärk imorrn ; )

Kommentarer

  • Sabbis säger:

    Och vad skulle jag gjort utan min Jusse Tuss! :)) <3

    2012-01-25 | 20:41:42
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: