focusonfitness

Hett på MC Mässan "På 2 Hjul"

Kategori: Allmänt

Har haft en underbar helg tillsammans med nära och kära.

LÖRDAG!

Dags att besöka Svenska mässan i Göteborg ännu en gång... denna gången var det inte för att titta på alla heta och snygga träningsnarkomaner utan denna gång för att vila ögonen på alla superhotta hojar...
...nyaste som äldsta...
Allt har sin charm.


Mackor, Kaffe och Protein - ett MÅSTE på en sådan tur.



Tur att man kör på Smartshake så att man enkelt får med sig 2 portioner protein i en och samma shaker -
- LOVE IT!


Resan upp gick bra. Med gamla godingar som AQUA, MAGNUS UGGLA, NORDMAN mf och min och syrrans "ljuva" stämmor gick tiden fort. (Tyckte vi alla fall ; ) Haha!

Första STOPPET  blev på Preem macken i Varberg. Mmm ett toabesök och Iprenköp (ont i nacken min av att sitta så länge) Mer än så var det väl inte för dem som inte förstår innebörden av "första STOPPET" : )
Fredde fick ett minne för livet.
> ASG <




Mässan i bilder.



Syrran "okeyar" RSV4 - en Aprilia favorit.




Lacken rockar fett.




Drömmer mig bort på drömhojen sedan ett antal år tillbax - denna gången i Svart (prövsatt ju den vita i Stockholm förra året: ) En vacker dag så......

Jag  <3  KTM Rc8





COOL!
Du o jag en dag i Afrikas öken - eller? ; )




Tias blev lite sugen i hemlighet han med ; ) Var ju tvungen att visa hur det SKA se ut - som handen i handsken tycker jag : )




Ehhhhhh......



Antar att de hade kvar dessa ljuddämparna på REA-hyllan.
Hur fan lan man få lov att tillverka något sånt här : /




MV Augusta - en pärla i sig ; ) Vitt rockar!
Kan man punga upp med 200.000 lax så visst : )




Hmmm...något verkar vara av intresse....




Ah...det var ju bara nyaste av dem nyaste -
Ducati 1198 ; )

Det dreglades ett tag över denna skönhet.








Det var lite mer folk i hallarna nu än under FitnessFestivalen : (




Man kunde hitta det mesta i klädväg oxå....
Jag gjorde att superköp - jättesnygg halsduk i form av en JÄTTE - benvärmare ; ) Haha.
Tänkte ha den under mina Powerwalks medans minusgraderna fortfarande hänger kvar.









FET banhoj med en touch av Afrika : )




Stället till vänster skulle inte vara helt fel - Såååå jävla snyggt!!!!!
Dainese - I Like!



Efter många timmar inne på Mässan bar det iväg in mot stan istället. Middag på "Bryggeriet" på Avenyn tillsammans med syrrans polare Anniken (som för tillfälligt är Göteborgsbo : )
Entrecote med potatisgratäng.
Mycket trevligt!!!!

Det blev t.o.m fika efter det.
"FRANK´S Coffee Company"
En stor latte med kokossirap (d hade inte kanel)
Men MUMS!!!


ÄTARDAG i all ÄRA!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: