focusonfitness

Gävle - Resan upp och en go kväll med "Tre små apor" och en BaginBox!

Kategori: Allmänt






Såja!!!!!

Helt underbart att äntligen vara här. Två fina återseenden som borde återses såååå mycket oftare : )

Resan upp gick jättebra, på flygplatsen var 7elevens brownie ett tillfredsställande MÅSTE och till det en kaffe såklart. Vilken tur att Tias var så snäll och droppade av mig och mina väskor så att jag kunde tvinga honom till att äta upp halva i alla fall - måste ju bara erkänna att en liten bit av Ulla-Britts tigerkaka slank ner idag efter lunchen på jobb... MUMS...
... eller som jag sa till chiefen - Var det kanske gymmusen ; ) ??


Fairing träningsväskan fick agera handbagage och skötte detta med en guldstjärna i kanten. Fick med mig precis vad jag behövde, lätt att bära både i hand och på axeln och den passade som handen i handsken i bagageutrymmet under stolen framför mig på planet : ) LOVE IT! Bra köp!

Flygresan gick toppen (bortsett från den söta lilla mulattpojken som satt och grät i sätet på raden rakt över för att han verkligen inte ville flyga hem till mamma : /.....

......och....tills det var dags för landning och flygvärdinnan tar micken och önskar en trevlig Trettondags Afton och börjar sjunga för oss allihopa "When your smiiiiiiiling....I aaaaam smiiiiiling........"
Seriöst...första tanken var - "GUD så fint av henne"
Andra tanken var - "HERREGUD VI STÖÖÖÖÖÖÖRTAR"

; )

Tackar SASs ambitiösa personal för underhållningen!


Kvällen har vi spenderat hemma hos min goa Nattis... jag, Nattis och kära Elin.
Druckit några glas vin, skvallrat och knaprat nötter och torkade persikor.





Helt underbart att vara här uppe igen och jag ser fram emot en riktig mysig helg med mina favoriter!

NATTI!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: