focusonfitness

Ett paket från MMSports och ett paket från NORRLAND

Kategori: Allmänt

MÅNDAG del 2


Detta måste vara bättre än julafton!!!!

Idag när jag kom hem från träningen och tittade in hos T så hade det tydligen kommit ett paket på posten till mig : ) Inte nog med att ett STORT paket från MMSports - Body Science låg på posten och väntade på mig utan det hade tydligen kommit ett vadderat kuvert från Norrland dessutom.....




VÄRLDENS FINASTE hemmastickade sockor!!!!
Ts käraste bästa Farmor hade tydligen snappat upp sist vi var där att jag alltid frös om fötterna hemma för att det är så kallt i lägenheten....
Såååå himla gulligt av henna - helt klart den allra BÄSTA presenten jag fått på länge : )



TACK Farmor ; )




I det andra STORA paketet som inte var lika "rörande" som det förra kom mitt efterlängtade kosttillskott!!

STOOOOOOOOR PAKET!




Vassleprotein - Whey 100
Caseinprotein till natten
BCAA




Tänkte testa en burk BCAA och se om jag tycker att jag känner någon skillnad på träningen, orken och återhämtningen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: