focusonfitness

En träningsfattig helg.

Kategori: Allmänt

Ja det känns väl sådär. Har inte blivit nån träning på 3 dagar nu : (.
Det var dags för Bröst och Triceps men jag kände att axlarna inte var fullständigt utvilade så därför blev det vila i fredags OCH ÄTARDAG : )

T bjöd på mat här i Skurup på Efes - grillspett med pommes och bea
: ) Inte helt fel det där inte men fy så mätt jag blev...trots detta blev det några få godisbitar på kvällen och några bitar kvalité  : )




Igår hanns det inte med någon träning under dagen innan det var dags att bege sig in till Lund för att tillsammans med en kollega ta tåget vidare till Helsingborg där resten av styrkan väntade -
sen blev det TURING Helsingborg/Helsingör - SKOJ!
Efter turandet blev det middag på Hamnkrogen och klubbande till tidig morgon.
Skulle nog summera kvällen - AH VA FAN!!

Kan tillägga att denna erfarna kollektivtrafik-pendlare lurade med sin kollega på fel tåg - blev en tur till Hässleholm innan vi därifrån kunde stiga av och ta nästa tåg till Helsingborg (bara 1tim omväg)
JO - Men man ska gå på MAGKÄNSLAN eller hur J!!

En mycket trevlig kväll med ett härligt gäng!


Idag - Söndag fick bli en lugn hemma mysar dag med uppladdning inför veckan ; )
Det ska tränas, tränas och TRÄNAS!

Det blev en promenad i den friska luften innan mörkret lade sig över byn och nu lite PROTEINBAK!!!

Eken - Skurups stolthet ; )



Utsikt över byn uppe från Zimmermans backe.






PROTEINKAKA med VALNÖTTER och HALLONFLUFF!




En nyttig kaka som både mättar magen, musklerna och suget efter gott!


Ja då var det Måndag imorgon igen : ) Hoppas att ni är laddade för en ny vecka. Förutom att jag känner mig lite förkyld så är jag superladdad inför kommande träningspass.
På Onsdag innan jobb ska en kollage köra lite PT (personlig träning) med mig - hon fick fria händer så jag förväntar mig inget annat än att hon kommer köra skiten ur mig ; )
KUL!

Tagga tagga tagga!

Ha det gott alla goa - nu e det fikadax med "Kaoga" o Kaffe ; )



Kommentarer


Kommentera inlägget här: