focusonfitness

En riktigt härlig helg i Gävle - full av ny Inspiration, motivation och massa positiv energi!

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan allihopa!

Då vart man hemma i skåne-land igen efter en helt UNDERBAR helg uppe i Gävle. Känner mig mer motiverad än någonsin till styrketräningen tack vare S på Hälsostudion och mina goa vänner N, E och E har fyllt tillvaron med glädje och positiv energi - LOVE YA GIRLS!


FREDAG

Det blev frukost med Elin...tjejerna kör tydligen 2 vekor detox med hjälp av GI metoden : ) så det blev ägg till frukost och en proteindrink innan vi promenerade bort till stallet och mötte upp Nattis. En timme senare kompleterade jag med ett muslibar eftersom planerat in ett benpass senare under dagen. Efter stallet bar det av till stan - 4 lite halvt shoppingsugna tjejer gjorde stan osäker en stund sedan blev det lunch på JAVA!

(Köpte ett par nya färgglada adidas träningsbyxor - ME LIKE)

Det blev en Focaccia med kyckling och feta och en riktig kaloribomb till kaffet där efter - GUD så gott!





Blev ett Benpass på mitt gamla gym efter detta, huuuur kul som helst att träffa S och J - alltid skoj att ses igen och snacka lite trams när man brinner för samma saker ; )
Passet gick helt okey men jag kände efter halva tiden att energin försvann ur mig - dålig laddning under dagen och den där Rocky road kakan gjorde nog ingen större nytta än just halvtimmen efter så sockerkicken fortfarande satt i : )











PÅ kvällen mös vi hemma med god middag - Elins specialare a la GI och det blev ett par glas vin till maten.
Semester!!




Ljummen kycklingsallad med ruccola och fetaost!


Kvällen slutade med att vi hamnade på O´Learys!
Ganska folktomt på stället men självklart så lyckas man känna en 4-5 pers där ändå ; ) Lite kul faktiskt. Ännu roligare var det att vi blev delaktiga i tandläkar - dejten! Haha!


I GÄVLE ska man bo - här blir det minsann ingen natta-mat på Donken inte : P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: