focusonfitness

BIA-mätning och ett NICE träningspass!!

Kategori: Allmänt





Mmmmm.... kändes riktigt bra imorse när jag begav mig hemmifrån - LADDAD att köra ett ordentligt BRÖST o TRICEPS pass ute i Vibban hos mina kära Mandi : )

Men innan det - besiktning av BILEN - Dududu duuuuuuuu.......

Blev en ombesiktning tyvärr - en 2a.
Valde kanske fel klädsel?




Myser man i dessa kläder eller myser man : ) Älskar!!



JEPP det blev en TANITA vägning idag för att kolla fettprocent och muskelmassa - tar den med en nypa salt eftersom det känns konstigt om jag skulle ligga endast 4% ifrån att ligga på gränsen till vad som är för mycket i fettprocent : / Hmmmm.




AJA man kan hålla lite koll på vad som händer i alla fall - eftersom man har ett konstant behov av att klämma och känna på sig själv ; ) så råder det ingen nöd på kroppskontroll......


I mina MUSKLERS tjänst!!!!!!


PS

 Det blev Rally körning in till Nova idag - Yes i did it - jag köpte Adidas löpar setet : )
Kan väl tycka att jag förtjänar att gå i något som är både snyggt och skönt sen under bla deffen då jag kommer spendera 3 av mina 16 timmar i vaket tillstånd till att promenera.....
AIGHT!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: