focusonfitness

Actic Veberöd - Myyyyys och högtryck : )

Kategori: Allmänt



I Proteinets tjänst!

Man kan göra mycket med proteinpulver,vatten och lite bär.
Toppar man dessutom med lite kokos håller man överläppen fri från kladd och smaken blir lite mer åt det tropiska hållet ; )









För er som inte redan vet så jobbar jag som gyminstruktör på Sveriges BÄSTA gym - ACTIC!!!
Har tjänstgjort under deras vingar i ca 1 1/2 år nu.
ÄLSKAR MITT JOBB!





Idag blev det en helkväll på ACTIC Veberöd.

Högtryck nu när säsongen sätter igång. Många GAMLA glada ansikten och många NYA glada ansikten - SKOJIGT!

Jobbar på ACTIC Olympen mesta dels nu för tiden men började min "karriär" ute i Veberöd - fick heltid inne i Lund men insåg ganska snabbt att jag inte kunde vara utan Vibban och de kunde inte vara utan mig ; )
Så nu blandar jag litegrann!
UNDERBART.



Alright!
Sent ikväll igen för annat än lite Omega 3, nattprotein och...
....en Pumpernickelburgare : ) Haha!

(ca 4 cm i diameter - helt underbart söt)

Denna gång med älgbiff, groddar och pepparrotsvisp!



MUMS!!!!

Ett helt okey snack om man MÅSTE snacksa innan läggdags.
Legat på energi underskott idag känner jag.


Natti på er alla goa läsare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: