focusonfitness

Tisdag - en välbehövd vilodag!

Kategori: Allmänt

Som sagt - när man kommer på av att titta igenom träningsdagboken att man faktiskt kört STENhårt på träningen 5 dagar i rad så kändes det helt underbart att köra en vilodag idag : )
.
Och som pricken över I:et så hittade jag nya numret av BODY på dörrmattan när jag kom hem - blir alltid lika glatt överraskad när den tittar ut där bland reklamhögarna.
Ska fasen sätta upp en "INGEN REKLAM" skylt på dörren - Maximal MILJÖFÖRSTÖRING skulle jag kalla denna massutdelning av reklamblad från alla möjliga butiker - usch.
.
.
.
Jag bara precis kom hem, åkte och handlade lite till dagens middag, lagade mat, bjöd in grannen på käk, tog en lång varm dusch och kröp ner med min efterlängtade tidning, en av Pauluns böcker som jag diggar starkt och självklart fick nattproteinet följa med till sängkanten.
.
MYYYYYS!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: