focusonfitness

Superduper flummigt Rygg o Biceps pass och PB i chins ; )

Kategori: Allmänt

Det blev ett pass i Veberöd idag minsann.
Kom till gymmet lite låg, lite lagom osugen och trött -
- såg Amanda, blev glad, köpte en Celsius och blev ÄNNU gladare : )
.
.
Vilda bär idag.
.
De första två övningarna gick lite segt men sedan blev det fart på endorfinerna. Det underlättar ju dessutom när man träffar alla trevliga gym medlemmar på vägen som gärna stannar och pratar en stund mellan övningarna. MASSA positiv energi på gymmet idag.
.
"DRÖMMAR blir verkliga när DU vill det"
.
Började mitt Ryggpass med chins såklart : ) Det är standard nu....
En av våra medlemmar fick lyfta upp mig till stången eftersom alla bänkar var busy och lilla jag stod där på pallen och nådde ändå inte ens upp med en enda fingertopp - AWw.... väl hängandes där var ju målet att klara 10st eftersom jag gjort 9 de 3 sista gångerna, efter 9:onde var jag helt slut och släppte efter - KNAK i nacke och KNAK i axel, men va FAN.....en till.....
.
YEEEEEEEES - PB i chins idag - 10st.
.
.
Efter sista kände jag hur det strålade upp längs med hela bakhuvudet, nästan som huvudvärk fast väldigt punktspecifikt. Blev en aning yr och tramsig liksom - Vad hände?
Om det berodde på rycket när jag släppte efter på 9:onde, på massagen jag fick tidigare av våra massagestolar på Olympen eller på Celsiusen - det får vi ALDRIG reda på...
...men skit i det - jag gjorde ju 10 chins!!!!!! : )
.
.
Till middag nyss blev det en matig fisksoppa med både lax,torsk och räkor mm.
.
.
Är ni nyfikna på något recept är det bara till o slänga ut frågan i en kommentar - svarar gärna på det och respons hamnar på bloggen så fort jag har tid över ; )
.
Ha en härlig
kväll - nu är det duschen och en varm vetekudde för nacken i förebyggande syfte inför morgondagen!

Kommentarer

  • Johan Gomez säger:

    Mmm... Blev fxn sugen på firresoppa nu ju! Receptet tack! Hihi! Grattis till chipsen trots ryggen/nacken!

    2012-02-22 | 22:30:32

Kommentera inlägget här: