focusonfitness

GRYMT Axelpass - det enda som färgat denna trista gråa blåsiga Lördag.

Kategori: Allmänt

Hallojsan allihopa!
.
Hoppas att ni har en underbar helg.
Igår blev det lite tjejmys här hemma hos mig i Skurup med god mat och lite gottis på kvällen. Idag kunde det ha blivit en öl i Lund tillsammans med en av de bästa men det blev mys hemma istället ; ). Under dagen drog jag och T iväg på en liten tur - Claessons i Bromölla - REA på MC kläder och delar-
.
-mest en massa folk och inget speciellt av intresse. Det blev en kort visit med en dödstrött Jusse - tror jag somnade både på vägen dit och på vägen hem : /.
Efteråt styrde vi vidare till BoOhlsson i Tomelilla - haha ett tag sedan man var där juee....
.
.
Hittade en sådan där Pälsväst som jag ALLTID velat ha.
Och strumpor som man ALLTID behöver ; )
.
Dagens fynd var nog trots allt min nya "MATLÅDE-KASSE"
SKITBRA för oss som ska bära med oss 20 mellanmål, lunch o middag när man lämnar hemmet på den tidiga morgonkvisten ; )
.
.
.
.
Nu ikväll - AXELPASS på ACTIC såklart!
.
.
Hantelpressar: (7,5kgx15) 17,5kg x 6, 5, 5
Stående hantelflyes: 7kg 3 x 10
Rotatorcuff i Cable: 9kg x 10 x 10 x 8
Stående hantelflyes baksida: 3kg x 10, 4kg x 10 x 10
Rodd med rep i Cable (Höga armbågar): 32kg 3 x 10
Axelpress 9B DROPSET: 41kg x 13, 32kg x 5, 18kg x 4
.
Sen körde jag mage på det. Först crunches med rep i Cable och sedan "Benindrag/crunches med boll" i SUPERSET med de sneda magmusklerna i Bellyback bänken ; )
.
.
Jag är NÖJD med passet men lite mindre nöjd med huvudvärken som kryper på redan efter första tunga setet, det var likadant igår när jag tränade Ben - extrem spänningshuvudvärk i bakhuvudet -Hm.
Någon som känner igen sig eller vet vad det kan bero på får gärna kladda ner en liten kommentar - det är grymt frustrerande iaf.
.
HÄRLIG KVÄLL PÅ ER <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: