focusonfitness

Firar VÅREN med en vilodag!

Kategori: Allmänt

VÅR i Ystad.
.
.
Solen skiner och hela Ystad är ute och promenerar : ) Det kryllade av folk på strandpromenaden idag - MYS! Välkomna tillbax till livet Sverige!
.
Det blev 1 timmes solsken för vår del - välbehövda strålar som värmde kinderna.
.
.
.
.
Efteråt blev man bjuden på lunch/middag på Ystads BÄSTA pizzeria : )
Delade en kycklingtallrik - PERFEKT!
.
.
.
De lyckas verkligen alltid med sin kycklingtallrik och MASSOR av mat får man oxå!
Mmmmm sen kan man inte hålla på och stoppa i sig sånt härade ; ) Tänker på det varenda gång jag äter något liknande och passar på att njuta liiiite extra : )
.
Jag tror inte på att överdriva det hela.
Träffade en kille för ett tag sedan som tävlade förra året och han sa att han hade ätit exakt likadant varenda dag i 6 månader : / mmmm det skulle göra mig GALEN.
.
Jag tror på 3 månaders deff - det tror jag på : )
Får se vad Oliver säger när vi ses på torsdag - lite rekomendationer på proffesionell nivå!!!
.
.
Annars så blev det vilodag idag - Rygg o Biceps imorn TUFFT som satan : )
Chins räcket väntar på mig och jag håller tummarna för att slippa huvudvärken.
.
Ha en SKÖN kväll allihopa.
Im out/ Jusse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: