focusonfitness

Vad f*n är detta...?

Kategori:

Hejsan alla goa o glada mitt i julstöket.
Nu är det inte många timmar kvar till JULAFTON - Wiiiieeeeee.
Denna julen ska jag fira tillsammans med en del av familjen hemma hos syster yster - så det är vi som står för julmaten detta året - spännande, ska göra min första Janssons frestelse - ÄLSKAR Janssons.
 
Så - kom just hem från ICA - varit och införskaffat mig allt vi behöver.
Man slutar aldrig att förvåna sig över vilka sjuka knep de använder sig av för MERSÄLJ.
Vem går på detta liksom - seriöst....
 
 
Vadå - så såsen skulle vara nyttig bara för att den är ekologisk?
O Ja man skulle kanske äta mer frukt men man skulle oxå få i sig 200% mer socker än vad man i vanliga fall stoppar i sig. 100% från frukten som man normalt sett kanske inte äter och sedan 100% från den där super "NYTTIGA" såsen som frukten ska toppas med - 
IDIOTI.
 
Jag tittade inte närmre på såsens innehållsförteckning, det kan hända att den är ett bättre val än t.e.x O´hoys såser men reagerade på sättet att marknadsföra den : / Tillsammans med go "nyttigare" frukt : (
 
Så - nu vet ni vad jag sysslar med när jag är på ICA  - haha!!!
Vad ni än gör så låt er aldrig dras med av sådana enkla lurendrejerier de använder för att sälja mer skit.
 
Nog om det.
Hade lite "svullo" ångest igårkväll - var hemma hos pappa på julmiddag och hela jag svullnade upp kändes det som - käkade alldeles för mycket (som alltid på ett julbord) och efteråt kändes det riktigt räligt - så onödigt - visst jag har mina 60kg som jag får tillåta mig själv att gå upp till men det äckliga är att man stoppar i sig så mycket DÅLIG mat oxå sockret på det.... Usch nä.
Ser verkligen fram emot morgondagen/JULAFTON - det ska bli supermys men efter imorgon är det minsann NOG : ))
 
58,6kg i morse.
Pga Nackont så kan jag inte träna ordentligt i heller så dax att dra ner på intaget litegrann nu.
 
Dax att bege sig till jobb om en stund 12 - 18 och efter det ska det handlas julklappar - snacka om sista sekunden - inte alls likt mig men detta året blev det så - skyller på en fd diethjärna <3 Så om jag inte hinner önska er en GOD JUL imorgon gör jag det nu.
 
GOD JUL allihopa - njut nu av morgondagen så kör vi JÄRNET på gymmet hela 2013 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: