focusonfitness

Soffhäng i Hörby med härligt gäng och nygjord knäck.

Kategori:

När man bara vill KÖRA och KÖRA...............
 
NÄ jag pratar faktiskt inte om träning ; ) 
Utan ni vet när man är ute och kör bil sent på kvällen och man typ är den enda på vägen, det ljuder gamla goa låtar ur högtalarna på högsta volym och ma känner ett härligt lugn och välbefinnande i kroppen samtidigt som känslorna vill krypa ur kroppen ur varenda liten por i huden ; ))
 
Haha - förstår ni? Eller är jag helt knäpp nu ; )
 
Sådana här kvällar som jag aldrig komer i säng i tid - rastlös i själen resulterar i överaktivitet i kroppen.
 
Nu ikväll har jag minsann varit ute i Hörby hos en av mina närmsta vänner - fina Sofie <3
Vi bestämde för ett tag sedan att vi skulle ses och göra knäck och snacka en massa skit - Mysigt att bara hänga.
 
Fick t.o.m en liten tidig julklapp <3 Du e väl bara för go gumman - haha.
 
 
Haha - Pepparkaksformar med AFRIKANSKA DJUR - Me liiiike <3
 
 
Ännu en gång blev knäcken inte tillräcklgt hård trots att de fick stelna ute på trappan : / Men fy så goooood - vi bytte ut mandlarna mot hasselnötter och gick efter ett äldre recept - Mumma.
 
 
 
 
Jul - Jul - Strålande JUL <3
 
Det blev ganska snabbt soffhäng med Sofie, katt, hund och knäck och en massa annat gott.
Pratade om allt mellan himmel och gjord och det som finns där emellan ; ))
 
Tack gumman för en supermysig kväll - göra om snaaaaaaaart.
 
 
 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Tack själv :) blir en tur till badet för mig idag. Torsdagar var relax kvällarna från kl 18 :)

    2012-12-12 | 11:40:46

Kommentera inlägget här: