focusonfitness

Riktigt bröd och Knäböj <3

Kategori:

Jodå - ska man äta bröd så ska man minsann äta RIKTIGT bröd.
Jag köper mitt bröd på Kungsgårds Stenugnsbageri i Dalby - superbröd - älskar det : ))
 
 
Idag blev det en halva Danskt Rågbröd, en halva Lavein surdegsbröd, 1 råg surdegsfralla och 1 saffransbulle.
Det blev ingen go sallad till lunch - det blev 2 goda mackor och 1 saffransbulle ; )
 
 
Men vad gör det när man avslutar dagen med ett tungt Benpass : ) Efter att ha suttit här hemma och fått checkat av en hel del på min "To Do" - lista så var jag ganska mör i skallen och det var verkligen dax att röra på sig lite. Slän gde på mig träningskläderna och bultade över jacka o halsduk sedan PROMENIXADE jag faktiskt ner till gymmet - helt underbart att kunna GÅ till gymmet och få den där egen tiden - kvalitetstiden med mig bara MIG ; ))
 
Ben idag!
Skulle ju kört med fina Jess men tyvärr blev hon dålig och åkte på feber så jag fick köra lite FÖR henne istället för med henne - det gick bra - men de där knäböjen blir några fler när hon står vid sidan om ; ))
 
 
Kör 2 benpass/veckan nu - Låt de frooooodas i storlek <3
"I like big buts and i cant not lie......" Dam da dam da dam.... hehe ; ))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: