focusonfitness

Luciamys med kollegorna <3

Kategori:

Fy satan vad man känner sig sliten idag : (
Men det är inte mer än självförvållat - Midnattsbio tillsammans med kollegorna natten till idag.
LUSSEVAKA!
 
Jobbade till 22.15 på gymmet och efter det blev det ett äckligt besök på McDonalds - Usch - för lite mat, för kass mat och alldeles för lite för pengarna - men nu har man checkat av det oxå från svullarlistan denna veckan.
Första filmen började strax efter 00.00 och den sista filmen slutade 07.10 : /
Guuud alltså - hade svårt att hålla ögonen öppna redan under den första filmen och jag minns inte en enda HEL film - enligt kollegorna så hade jag somnat och snarkat till - Haha TRÖTTER.
Men det var supermyyyyys - synd att man var helt slut bara.
 
 
 
 
Men när jag tänker efter så är det inte så konstigt att jag är trött - har varit tvungen att ställa klockan varenda dag sedan Tävlingen uppe i Göteborg och har inte riktigt fått återhämta mig kroppsligt.
Käkat en jäkla massa skit hela denna veckan - massa choklad, lussebullar och pepparkakor. Även hunnit få i mig en pizza och lite annat smått och gått - 
Jag SVETTAS på nätterna så att nattlinnet blir alldeles genomblött - måste ha med kolhydraterna att göra. Kroppen får i sig så mycket mer energi än vad den behöver helt plötsligt så den vet inte riktigt vad den ska göra av den. Kvällarna är jobbiga oxå - kommer inte i säng - SOCKERHÖG!
 
Det är helt underbart att inte ha några FÖRBUD men jag känner redan att denna kosthållningen inte är något för mig så från och med Måndag blir det andra bullar när det gäller de vanliga maten. Godis o kakor kommer jag käka en hel del av över julen såklart ; ).
 
Sa även att denna veckan skulle vara en vilovecka från träningen hela veckan ut men jag fixar det inte längre - det kliar i kroppen och är SJUKT SUGEN att testa köra ett Styrkepass med rejält med energi i kroppen - det var ju jättelängesedan. Så imorgon smäller det!!
BEN & RUMPA.
 
Passar bra innan massagen på E.M <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: