focusonfitness

Julgodis & - Efter-tävlings-Formen <3

Kategori:

Dax för Julgodis!
Julafton närmar sig med stormsteg och kände att det var dags att pyssla ihop lite gott julgodis : ))
Hade inga planer nu ikväll och är dessutom helt ensam hemma så varför inte spendera lite tid i köket och få utlopp för lite av kreativiteten som surrar runt i huvudet på en : ))
 
Marsipan/Choklad
 
 
 
Valnötskärnor i vit choklad
 
 
MUMMA : ))
 
Hur gott det än må vara så måste jag säga att jag börjar tröttna på allt detta söta  : ( Blä!
Redan första veckan efter Luciapokalen. alltså förra veckan så kände jag mig mätt på allt det "goda" som faktiskt inte var så gott som jag hade förväntat mig - en besvikelse faktiskt, men jag har fortsatt att äta BARA för att jag faktiskt FÅR nu - inga förbud - och dagen kommer så småningom då det är dietdax igen så man får ju passa på : ) Eller???
 
NÄ faktiskt inte - det är inte värt det.
Biverkningar av allt det söta och överskott av alla andra överflödiga kolhydrater.
 
Sover inte lika bra.
1a veckan vaknade jag varje morgon dygnsur av att min kropp varit tvungen att svettas ut all överflödig energi.
Ilningar i tänderna.
Trötthet.
Uppblåst mage - putar ut mer än vanligt.
 
Sitter här vid datorn med mitt Casein - Nattprotten - det var ett tag sedan sist faktiskt : )) 
Det känns bra - drömmer mig iväg litegrann till dagen då jag funnit tilbaka till alla rutinerna igen gällande maten och träningen. Just nu är allting lite rörigt - glömmer t.o.m att ta med mig protein och BCAA i träningsväskan - Hmmm - tankspridd. Kommer ge Julen en chans oxå när det gäller gosaker men efter JUL är det fan ta mig nog - Mår ju nästan konstant illa av allt dåligt jag stoppar i mig.
 
MÅLET NU. Är att hitta tillbaka till en balanserad proteinrik muskelbyggar kost : )
Lite bättre än innan dieten men MER kalorier än under dieten såklart. Det ska faktiskt bli roligt - tänker för första gången i mitt liv utesluta allt det söta förutom under Ätardagen jag kommer ha - tror att det har varit den största boven för min tidigare form ; ) 
Har även börjat planera mitt 2013 - det kommer bli ett AWESOME år.
 
Här har ni en bild på hur formen ser ut snart 2 v efter tävling när man stoppat i sig precis vad man vill, när man vill och hur man vill <3
 
 
BICEPs Is holding on STRONG <3 Hehe.
 
Nä dags att stoppa ner sig i sängen, titta igenom morgondagens kunders träningsprogram och sedan decka för idag. Myyyyyys dag väntar imorgon.
Blir Julfrukost hemma hos fina Camilla 07.00 på morgonen, efter det bär det av in till Lund för ytterligare ett kiropraktorbesök hos Laszlo, 3 PT kunder på det och avslutar min dag tillsammans med goa Jess & ett Benpass inne i Trelleborg på Fitness Force hos Oliver : )) KUL!
 
Var inne på Ryggcentrum igår för att få nacken tillknäckt - jäkla nackspärr som aldrig bara kan släppa av sig själv - men vi fick inte loss allt i bröstryggen så jag hoppas på mogondagen och en träningsfylld helg -
NU VILL JAG KÖTTA!!!! : ))
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: