focusonfitness

GRYMT Axelpass med Jess & TRX <3

Kategori:

Japp! Rubriken avrundar min dag : ))
 
Har haft en skön arbetsdag tillsammans med en go kollega på jobb idag. Som sagt Annandagen är ingen "annan" dag på Actic Olympen - träningsdag som alla andra - bra tryck faktiskt.
 
När det var dags att stänga igen gymmet kom Jess spatserande - laddad o taggad inför vårt Axelpass som komma skulle - in med Celsius, in med BCAA - KÖTTA <3
Blev ett riktigt bra pass - Jess hade med sig sin TRX oxå så jag fick en intensiv introduktion : )) GRYMT KUL!
 
Axelpasset såg ut följande:
 
Push Press - typ av pyramid träning
Stående hantelflyes utsida
Liggande hantelflyes utsida
Flyes i Cable Cross bakifrån utsida
Flyes för baksida i TRX
Split Delt Fly TRX
 
 
90" Rodd i TRX
 
 
MAGE.
 
TRX Peak
 
 
TRX Pendelum.
 
 
 
 
Jag körde en nimmare variant för handlederna - på armbågarna ; )
TRX Obliq Crunch.
 
 
 
 
 
 
TRX Bodysaw.
 
 
 
 
 
Jodå så att...inte nog med att gåragens Ryggpass sakta men säert kryper sig på i form av träningsvärk så kommer nog morgondagens Axlar göra sig hörda oxå - KUL pass o riktigt skönt att köra på igen.
 
Lite PT jobb så här på kvällskvisten och nu är det snart dax att hoppa i säng igen - dagarna går så himla fort.
Imorgon ska jag åka runt lite och ha PT : ) Ska bli roligt. Egen träning någonstans mitt emellan <3
 
TACK Jess för ett grymt pass idag.
Och är det någon av er läsare som vill ha en riktigt bra introduktion i TRX eller ett grymt svettigt pass så kontaktar ni Jessica på "Motivation för Hälsa"
 
 
 

Kommentarer

  • Jess säger:

    Tack själv snygging! ja får vi inte större axlar av detta grymma pass så vet jag inte;)... Kul mix dessutom!
    Du var grym i TRXen!!! Ser fram emot fredagens benpass, eller ;S....
    Stor kram min vän!

    Svar: KLART att vi ser fram emot det - lie mindre vobbel i knäna så ska det nog fasen kunna köras tungt ; ))
    Josefine Sidnor

    2012-12-26 | 23:10:04
    Bloggadress: http://www.motivationforhalsa.se

Kommentera inlägget här: