focusonfitness

D - Dag 126: Göteborg & Luciapokalen - here we come!!!

Kategori:

Då var det dags - Roadtripen mot Göteborg påbörjas kl 13.00 sen håller väl alla tummar och tår att vi inte fastnar i något snökaos på vägen upp - just nu skiner solen här och det ser riktigt fint ut.
 
Morgonformen på 52,5kg
 
 
Måste bara skriva några rader tillägnat min allra bästaste bästa vän - Sabbe <3
Gumman - denna tavlan fick jag av dig när jag fyllde 18 år : ) Den har aldrig varit nerplockad sedan dess - den gör mig otroligt stark varje gång jag läser den - bästa presenten jag fått av dig - 
 
 
Det är jag det : ) ÄLSKAR DIG GUMMAN <3
 
Ja annars så har jag spenderat morgonen i duschen och framför spegeln med mitt nya smink ; )
Gjorde inte det så mörkt som det ska vara på tävlingen så att jag kan ha det under dagen - men försökte mig på en light variant och uteslöt den lila : ) Det var minsann inte lätt.....
 
Men inte så piss-kass dåligt för att vara första gången att jobba med ögonskuggor ; )
 
Ska slänga i mig en matlåda - näst sista sedan är det endast Riskakor fram till Tävling - förhoppningsvis får jag börja med mina Nutella-riskakor redan iorgon bitti - det skulle vatt GÖTT - Mumma mumma mumma.
Nä i med maten, packa bilen oc sedan rullar jag iväg och plockar upp coach och får första lagret färg <3
 
 
 
 
Vad tycker ni? 
Kom gärna med tips och förlag - nu är denna bilden lite ljusare än verkligeheten ; )
Förresten så skippade jag kepan - såg ut som en pojke - haha - det blev min fula mössa istället.
 
Jag ska försöka att uppdatera er via mobilen här på bloggen via deras App - men den funkar bara ibland - iblnd skriver man en uppsats och lägger in bilder sen försvinner alltiohopa så blir det blir det korta inlägg och kanske först o främst någon bild ; )
 
NU KÖR VI!!!!! ; )

Kommentarer

  • nattis säger:

    snygg du är gumman! lycka till nu gumman!

    2012-12-07 | 11:03:16
  • Sabbe säger:

    Älskar dig med! <3
    Se nu till att rocka rejält i Gtb :))

    2012-12-07 | 11:32:22
    Bloggadress: http://www.minlexus.blogg.se

Kommentera inlägget här: