focusonfitness

TACK <3

Kategori:

Vill passa på att tacka alla som stöttat mig på min resa mot mitt mål -
 
DECEMBERCUPEN 2012 <3
 
Ni har varit fantastiska allihopa och det värmer mitt hjärta att det finns människor som ni.
 
MEGA TACK till finaste Jessica som dök upp i mitt liv lite som en räddande ängel och styrde upp allt som hade med posering och tävlingsrutiner att göra som "coachat" den sista biten under min diet och gett mig precis det stödet som jag behövs heeeeela vägen fram.
Du är en FANTASTISKT människa Jess - genom att bara PRECIS vara dig själv så är man så jäkla nöjd med att ha dig omkring sig - Evigt tacksam : ) Och nu drar vi på nya äventyr till Göteborg och Luciapokalen till helgen.
AWESOMENESS is for you <3
 
 
TACK till mina Sponsorer MMSports för grymt gott kosttillskott till förmånligt pris och för ert engagemang i oss "vanliga" tävlande ; 9 KUL - Ni e grymma. Näta år ät Decembercupen en MMSports tävling ; )
 
 
 
 
 
TACK till mina sponsorer RYGGCENTRUM i Lund för alla välbehövda behandlingar och ett extra tack till min massör Zsolt som stöttat mig genom detta genom att vara någon att se upp till och lyssna till samtidigt som han har ett mycket varmt och stort hjärta :)
 
 
 
 
TACK till ALEXANDRA VUSIR som på kort notis kunde skräddarsy den finaste bikinin jag hade kunnat föreställa mig att träda upp på scenen med - SJUKT nöjd med hennes ödmjukhet, super service inriktade sätt att jobba och hennes genuina engagemang : )
Ska ni ha tävlingsbikini så är det av denna brutta ni ska beställa den - jag kommer helt klart att använda mig av henne igen om jag ska tävla igen : )
 
 
 
 
TACK till Marcus Larsson Fotograf och kollega : )
Som offrade hela sin Lördag kväll i Lördags för att engagera sig i min fotografering precis efter avslutad tävling så att jag kunde få föreviga den fina formen - dessutom bättre än den var på scen - haha.
 
Du ska ha Cred för att du tog dig tid - du anar inte vad de bilderna kommer betyda för mig - GRYMT.
 
 
 
 
Och sist men ABSOLUT inte minst.
 
MEGA SUPER DUPER TACK till alla mina Vänner och till min familj för att ni stått ut med mig under en 4 månaders diet period och för att ni respekterar mina mål och vad jag brinner för allra mest.
Ni betyder allt för mig.
 
Till er och alla ni andra.
På bloggen, på Facebook, hemma, via sms, på jobb - ni har varit otroliga.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: