focusonfitness

D - Dag 122: Mot LUCIAPOKALEN Göteborg 2012 - Järnet.

Kategori:

SÅJA!
 
Dax att lägga i ännu en växel - 3 dagar framför mig av massa Vattendrickande och saltande av maten : )
 
Tog en bild igårkväll innan jag la mig efter en inte så strikt kostdag och efter hela Lördag kvällens bravader med mat och grejer - ville mest att ni skulle se hur kroppen förändras i utseende när man börjar dricka igen - den binder vätskan direkt : )
 
 
Återgår till Säl-läge : )
 
Kommer fortsätta med mina morgonbilder nu hela veckan precis som förra veckan så att ni får se förändringarna.
Så tog en bild direkt när jag gått upp i morse - bara över natten så har krppen bearbetat vätskan - ser ni det ; )
 
 
OJ - haha lite morgontrött kanske ; ) haha.
 
Så nu är det jag och PET flaskan åter igen - känns ganska skönt att återgå till dieten efter Ätardagen : )
Man vet vad som gäller, vet hur ma kommer må och vet vad man ska göra.
 
 
 
 
Då HÄLLER VI IN : )
 
Nu ska jag hoppa i en varm och go dusch innan gymmet - JA INNAN gymmet : ) Fryser konstant och det sista jag känner för är att klä av till linne och börja köra i gymmet - måste få igång cirkulationen litegrann ; )
Träningsvärk i hela överkroppen sedan tävlingen : ) Och vaderna skriker efter behandling - Fy för vad ont de gör.
Jäkla vader att börja klydda nu.
 
Efter gymmet blir det nog lite häng hemma bara och fick just en tid hos min massr i eftermiddag - TOPPEN.
Så Töj, Ärende på stan, PT kund, Poseringsträning, PT kund.
 
Njut av er Första VINTERDAG - här är det alldeles vitt ute.
O Glad 1a advent i efterskott förresten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: