focusonfitness

Avslutar mitt 2012....

Kategori:

Hejsan allihopa!
Nu var det några dagar sedan : / Förstår inte ibland vart tiden tar vägen : (
 
Men tänkte avsluta mitt 2012 här på bloggen med att dela med mig av årets sista styrkepass i bilder.
Blev Nyårsfrukost hemma hos goa Camilla och efter detta drog vi iväg till gymmet och såg till att RYGGEN fick sitt för detta året : ))
 
Började passet med att testa på CHINsen igen : ))
 
 
Efter det SMALA & BREDA LATSDRAG...
 
 
 
 
 
 
1 ARMS RODD i Maskin...
 
 
Tuuuur att jag tränade tillsammans med fotto-sköna Camilla så att vi fick goa bilder att titta på ; ))
Sanningen är dock den att anledningen till att jag inte hamnade på lika många bilder var för att Camilla var så slut i armarna att hon skakade vilket innebar INTE så bra skärpa på korten hon tog - haha...
GRYMT jobbat tjejen - vi var ju där för att träna, inte ta bilder  ; )
 
SMAL & LÅG RODD i Cable efter detta...
 
 
 
 
Avslutade passet med RYGGRESNINGAR i Belly Back bänk : ) GÖTT!
 
 
Idag har jag jobbat NYÅRSPASS ute på ACTIC i Vibban - KUL med så mycket folk.
Om det är några som vet hur man avslutar 2012 så är det Veberöds borna ; )
 
FULLT HUS.
 
 
Tack vare fina Lotta oxå - som höll i ett fullproppat CIRKELPASS - Kul dag <3
Tackar alla goa medlemmar för detta året som gått och hoppas på att få se er lika mycket eller MER kommande år - låt n u 2013 bli något i världsklass!!!
 
Hem, handla mat till kvällen, städa lägenheten så att jag slipper städa in det nya året, fixa mig - tanken var sen att jag skulle pysa hem till killen och fixa i ordning Nyårsmaten men eftersom han är en sådan klippa så har han redan fixat i ordning det mesta - GOTT - Grillspätt med Potatisgratäng är han väl bäst på vilket fall som helst : )
Efter go middag hemma med gott sällskap drar vi vidare hem till bästaste systern min för att fira in det nya året tillsammans <3
 
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
 
Som sagt - ett 2013 i VÄRLDSKLASS väntar er alla, det är upp till er att leva det.
 

Kommentarer

  • Sofi Frid säger:

    Längtar efter min träningsvärk, spännande och se om det tig i magen ändå :) Tack för en super bra genomgång idag. Nu ska fettet bort! ;)
    Gott nytt år på dug med, hoppas kvällen blir bra.

    Svar: Hejsan Sofi : )) Nöjet var på min sida fina du. KUL att du kommer igång igen. Gott nytt år till dig med - hoppas ni hade en bra kväll. Nu satsar vi på ett riktigt grymt 2013 : )
    Josefine Sidnor

    2012-12-31 | 22:14:44
    Bloggadress: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: