focusonfitness

D - Dag 21 & 22: Lyx på Österlen och DIET-fusk.

Kategori:

Hejsan alla godingar där ute!
 
Idag bloggar jag för både igår och idag då gårdagens kväll spenderades framför en film istället för framför datorn ; )
 
Igår var jag ute i Gärsnäs på Österlen och hälsade på en av mina goa kollegor - Micka <3
Myyyysigt hade vi det.
Det blev lunch på Ingelsta Kalkon (passade mig alldeles utmärkt ; ), ett dopp i Gyllebo sjön, en rundvandring på deras ägor och Grillad kalkon med ekologiska grönsaker från trakten och rabatten till middag i mycket trevligt sällskap samt ett Mini - Rygg/Axelpass i Mickas egna gym : ) SUPERFINT!
 
 
 
 
 
 
 
Det blev lite shopping att ta med sig hem från Ingelsta ; ) Och en kasse med potatis. mangold och persilja från gården - hääääärligt med ekologiskt - ME LIKE <3
 
 
1/2 kalkonbröst (1kg-haha), kalkonpastrami till mackan och en Kalkonsnäcka (syndade lite där - delade den dock med min bättre hälft ; ) YUMMIE - riktigt gooood.
 
 
Har ätit lite mer än vad jag borde de sista dagarna och det känns sådär för samvetet. Samtidigt så vill jag kunna njuta av min semester som jag inte så smart planerade 3 veckor in i DIET-perioden ; ) Men det får bli som det blir - nu ska vi iväg till Kreta 1 vecka - mitt mål är att inte gå upp i vikt i alla fall men jag kommer nog att passa på att testa en och annan grekisk delikatess : )
Har ju trots allt 3 månader kvar till tävling från det at jag kommer hem igen och då är det RIKTIGA tag - Justering av diet, nya arbetstider och tillbaka till rutinerna. Jag tror på mig själv och tror att jag behöver denna veckan för att kunna ge JÄRNET sen resten av hösten - Eller vad tror ni? ; )
 
Var ju bara tvungen att provträna på kollegans mysiga anläggning i Gärsnäs <3
Så bor ni där omkring vet ni nu vart ni ska gymma ; )
 
 
 
 
Tackar fina Micka för en helt underbar dag bland de öppna landskapen -
Näring för själen säger jag : )
 
 
Idag - Onsdag...
Har kommit en bit längre, varit hemma hos mamma på kaffe och gått en längre promenad med Allra Bästa vännen och hennes vovvar - MYYYS - det var väldigt längesedan sist så det var välbehövt.
Efter 1 timmes promenix lämnade vi vovvarna hemma och begav oss bort till Mobilia en sväng - det sista fixet innan resan och lite "Tjiiiiik" i butikerna ; ) O fika såklart.
 
Hem - städa garderoben så att jag kunde packa - packa - prova gamla kläder ; ) - blogga - Nattprotein och nu är det nog läggdax. Om ca 5 timmar är det dax att kliva ur sängen igen för att bli hämtad av Bästa Mange som ska köra oss till Kastrup <3
 
BODY nerpackad, Protein (vassle & casein) nerpackat, Bikini nerpackad - BEHÖVER JAG MER ; )
 
KRETA - Heeeeeeeere we come
<3
 
PS. Tror inte att jag kommer blogga på semestern - vi får se ; ) Annars är jag tillbax med uppdatering och goa bilder i slutet av nästa vecka.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: