focusonfitness

D-Dag 2 - Magen kurrar.

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Vill bara först meddela att nu drar jag igång bloggandet på riktigt. Ska försöka att skriva varje dag om hur jag känner mig, dietomlägg, formbilder mm mm : )
Det kommer att komma dagar då jag antingen inte hinner att skriva för att jag kommer vara tvungen att prioritera min sömn och det kommer säkert en period då jag inte orkar blogga alls - Men jag ska göra mitt Bästa.
 
Min frukost består numera av 2 portioner mannagrynsgröt med 1 msk lågkalori hallonsylt el lingonsylt : )
Blir ibland i bilen då jag börjar väldigt tidigt.
 
 
Än så länge så känns det bra med dieten - ibland kommer den där ångesten över en att man inte kommer kunna unna sig något gott på fredagkvällen, åka och äta glass någonstans på helgen osv - allt handlar ju om mat : /.
Men jag har ju bestämt mig så det är bara att köra.
Vaknade igår morse med skitont i halsen och genomled hela dagen på jobb från 06.30 - 21.15 och imorse vaknade jag med feber och världens huvudvärk - FY FAN det har aldrig förr kännts så motigt att gå till jobbet.
07-21 idag oxå : (
Idag har jag minsann tyckt synd om mig själv och ingen träning blev det heller.
 
Väl hemma fick jag pilla fram lite kvällsmys innan läggdax...
 
 
NÄÄÄÄÄÄ bara skoja!!!!
Detta var chokladet jag försökte kränga sista dagen innan dietstart men som jag ändå lyckades lämna halva kvar av : )
 
Det här sitter jag och myser med.
Lite proteinfluff gjort på Body Science Casein protein Mintchoklad, vatten och 2 tsk kakao.
 
 
NUUUUUUU är det läggdax - äntligen.
 
Imorgon ska jag och min kära T åka till stranden om vädret håller i sig och om jag inte är sämre.
På eftermiddagen blir det nog en sväng in till Malmö för att fixa lite grejer. Måste köpalite pärmar, mappar, plastfickor mm så att jag kan hålla reda på mina kära PT kunder.
 
Ha det gott kära vänner så hörs vi imorgon igen <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: