focusonfitness

D - Dag 18: En Date med mig, mig själv & Jag.

Kategori:

JADÅ <3
Nu är det minsann äntligen min tur att få luta mig tillbaka och ta det lugnt ett par veckoe.
2 veckors semester framför mig - 1a betalda semestern någonsin.
KÄNNS GÖTT!!!
 
Kommer spendera några dagar hemma och på Torsdag nästa vecka lyfter vi från svensk mark och landar på Grekisk ; ) Kreta väntar på oss : )
Så dagen idag har faktiskt spenderats ute på Nova i Lund för att shoppa på oss lite bra grejer att ha med sig. En bikini tex - sitter ju inte fel, solkräm osv - JA ni vet SEMESTER-lir <3
 
Jusse shoppade loss på rean som vanligt - hittar alltid en massa fint på REA - antar att jag gillar det där som andra INTE gillar då då - eller!? ; )
 
 
Hittade 4 klänningar t.o.m : ) Helt otroligt jue.
Ni som känner mig vet att jag aldrig varit en klänning tjej - men det känns så somrigt med klänning och nu när man börjar slimma till sig så känns det roligare att bära dem : )
Sen känns det som om man får kämpa liiiite extra för sin kvinnlighet när man har mycket muskler - eller vad säger ni andra fitnessbruttor där ute!??
 
Hittade ett par supersnygga "hotties" på Gina oxå - GRYMME.
Köpte faktiskt en PW-outfit till mornarna i Greece ; )
 
Tänker inte missa 1 enda minut då jag har möjlighet att jobba på brännan ; )
 
Det blev en 70 min PW i de nya shortsen innan jag kastade mig i duschen, fixa i ordning sig inför kvällen som jag inte hade en aning om hur den skulle bli. Alla andra hade planer idag (Malmöfestivalen är i full gång och andra jobbar)
 
Men.....trots detta så är det ju dax för mitt ÄTARMÅL ; ) Och varför inte mysa till det lite.
Fira 1a dagen på semesetern med god mat och mysig miljö -
 
 
MARINAN i YSTAD.
 
Tog med mig den lilla Kreta-guiden vi köpte under dagen, en bra bok och en Jädra APTIT/Kurrande mage ; )
 
 
Det blev Tapas <3
 
 
Pommes (faktiskt, men det var det som var minst gott), heta Räkor, Chevré med syrad lök och honung, Heta vingar och en riktig Cola : ) YUMMIE!
 
Väldigt mysig restaurang - har alltid velat åka dit men har aldrig fått någon JÄTTErespons av folk som varit där att det skulle vara bra, men det var verkligen mysigt. Dock fanns det bara plats inne så det var lite synd men men en annan gång är man ute i god tid ; )
Eftersom de hade trubadur ute så satte jag mig en stund på bryggan och bara njöt av värmen, kvällen, semestern och mig själv <3
 
 
 
 
När jag var nöjd åkte jagin om MC Donalds på vägen hem och sa "Hej" till Världens Bästa Syster som jobbar kväll idag - en latte och ett smakprov på den nya MCFlurryn så var kvällen räddad (men det där sistnämnda säger ni inte till någon va ; ) Haha.
 
Jag är NÖJD med min lördag.
Imorgon blir det PW på morgonen, Benpass i Veberöd och efter det hoppas jag på en utflykt tillsammans med T någonstans i Skåneland ; )
 
Ha det bäst allesammans.
Njuuuuut nu av den sista värmen - var ute - sitt inte inne - andas.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: