focusonfitness

D Dag 11: Min dag i bilder.

Kategori:

Denna dagen tänkte jag bjuda på i bilder - ibland säger en bild mer än tusen ord <3
 
PW in ma nabour-hooooood : )
 
 
Det händer grejer - syns ganska tydligt när man tappar i vätska i början.
 
 
 
Vaknade sent så efter 1 tim och 45 min PW i sköna solen blev det Diet-brunch hemma.
Frukost + 2 melisar : )
 
 
Ryggpass - YEAHHH Back in buisness <3
 
 
Ryggen gör sig fortfarande inte bra på bild - men det kommer det med ; )
 
 
Känns så grymt skönt att få ha kört ett pass äntligen - nu tränar jag bort hostan - väntan har varit alldeles för lång.
 
 
ÄTARMÅL idag minsann - LÖöööördag - OCH detta gör vi med STIL.
YUMM YUMM.
 
 
 
 
 
 
 
Önskar er en härligt solig helg.
Träna gör vi på förmiddagen så vi kan vara ute i underbara naturen på dagen och under kvällen om vädret tillåter. Kul att ni finns och läser <3
 

Kommentarer

  • Johan säger:

    Nu börjar faktiskt jag se skillnad till och med J"u"sse ;).. blir kul att se vad som händer längre fram, skärp dig med kosten nu och sluta klaga hela tiden!
    puss

    Svar: Klaga?? När klagar jag. Det går skitbrs med kosten : )
    Josefine Sidnor

    2012-08-15 | 22:50:17

Kommentera inlägget här: