focusonfitness

Ömma vader och PÅSK på ACTIC Olympen!

Kategori: Allmänt

JA MINSANN!!

Igår blev det ett snabbt ärende till Nova Lund för att fixa lite påskpynt till vår kära arbetsplats - myyyys!
Så då kan ni tänka er vad jag sysslade med på eftermiddagen när det ändå var tomt på instruktioner i gymmet ; )









Hittade världens sötaste små kycklingar på ÖB - helt underbara att placera ut på dataskärmarna i receptionen. Denna lilla cooling fick sitta på röret som håller Grupptränings skärmen på plats - härligt med lite färg i gymmet tycker jag ; )


GUD
Trötta trötta Jusse!
Denna dagen har inte varit rolig, el JO det har den ju det med på grund av att man har så många goa kollegor som förgyller arbetsdagarna. Men fy så trött jag varit. Höll på att somna i bilen på väg till jobb och väl utanför försökte jag desperat sova 10 min i bilen på parkeringen innan det var dax att pallra sig in på gymmet 06.15. INTE okey att INTE sova ordentligt på nätterna.

Såååå - ingen träning i dag : ( Skulle kört Axlar men det får vänta. När man känner sig som jag känner mig i kroppen just nu skulle det nog göra mer skada än nytta att köra ett pass bara för ATT : /
Man MÅSTE lyssna på kroppen.
En mörbultande MASSAGE igår och KIROPRAKTORN imorgon är nog tillräckligt med "stress" för kroppen.


Jag MÅSTE börja massage behandla mina spänningar och börja med riktigt STRIKT stretching!
Det tar enormt mycket tid och planering men nu får det vara nog. Så efter PT utbildningen tänker jag bruka allvar! Jag menar: Hur kul är det att äntligen stå där på scenen med en förhoppningsvis ursnygg fysik och inte kunna prestera i poserandet eftersom jag är för tight i muskulaturen : / NJA!

Så mina kära vänner :  STRETCHA så fort ni får chansen.



NÄ nu måste jag springa ner i tvättstugan och fixa med nästa maskin tvätt. Massa att förbereda nu innan Stockholmsresan. På Söndag åker jag : )
FAN VAD KUL DET SKA BLI!!!

Återvänder förhoppningsvis som nylicencierad Personlig Tränare ; )

Kommentarer

  • vuxenmamman säger:

    Låter toppen att du lyssnar på din kropp. Det är viktigt tror jag.



    När du kommer hem som PT så kanske du ska ta mig som försöks kanin ;-). Behöver ngn som driver mig till vansinne på gymmet i Veberöd.



    KRAM och lycka till i Stockholm och Glad Påsk

    2012-04-05 | 08:24:01
    Bloggadress: http://vuxenmamman.wordpress.com
  • Jusse säger:

    Haha! Jag kommer nog köra en del gratis PT timmar i början i mån om tid ; ) KUL att veta att det finns en frivillig där ute! TACK för dina fina kommentarer! GLAD PÅSK o KRAM.

    2012-04-06 | 11:22:01

Kommentera inlägget här: