focusonfitness

Gör Gävle osäkert ; )

Kategori: Allmänt

NÄ inte riktigt..... ; )
Totalt insnöad i min PT-pärm och mina anteckningar så jag lär väl inte ta livet av nån, haha.

1a veckan avklarad på PT utbildning 1 more to go : )
Det är sjukt kul att få lära sig så mycket nytt och det känns som om man verkligen kommer ha nytta av vartenda ord som sägs. Grymma lärare och många grymt begåvade klasskamrater - KUL!


Igår - söndag var det dax för Maxtester av olika slag. Laddade med en ordentlig frulle på hotellet:



PS - Keso och knaperstekt bacon är sjuuuukt gott tillsammans ; )

Blev dock ingen löpning - vi hann inte det, men gjorde Maxtest i Rodd.
1003m på 4 min - YEAH!
Tydligen var jag snabbare 1a minuten och det är ju ett plus om man skulle få för sig att tävla i AF nästa år.

Nu är jag i alla fall i GÄVLE och agerar inneboende hos mina 2 goa Furuvikstöser här uppe : )
SÅÅÅ tacksam för att jag får lov att bo här hemma denna veckan - mysigt att hinna ses lite - även om det blir mellan kapitlena i PT pärmen ; ) Bättre än inget jue.

Imorse blev det en morgonpromead på 1 timme ute i stan. Begav mig till Lidl för att fylla på tösernas kyl med lite kvarg och andra nyttigheter. Vägen tillbax var tung med 2 sprängfyllda matpåsar i armarna.


FRUKOST: 250g lättkvarg, 1/2 banan, 1 dl hallon, 1 dl Branflakes.



Efter frukosten blev det kaffe och plugg på Waynes Coffee
Lunch på Waynes Coffee

Sedan träning på - HÄLSOSTUDION såklart ; )

RYGG O BICEPS -
Blev inget fulländat pass tyvärr, mitt nackont är tillbaka - halvt nackspärr igen.

- Nedre trapz i latsdrag
- Latsdrag brett
- Rodd i maskin
- Hantelrodd
- Latsdrag med annan stång (handtag på sidorna)
- BB för ländrygg

- Hantelcurl för Biceps


Inget kul o träna när man inte är "Fit For Fight" Hoppas på att kunna aktivera nacken så mycket som möjligt nu under denna "lediga" veckan så att man orkar sitta en hel vecka till i skolbänken sen - PHU!



Får ta både träning och blogg i mån om tid dessa veckorna - PT prio 1 :D
Blir lite recept och grejer sen när man är hemma igen - Längtar - saknar mina små experiment.

KRAM PÅ ER ALLA!
Kul att se att det är så många som läser min blogg nu : ) - I LIKE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: