focusonfitness

BodyPump och Proteinfluff med daimkross.

Kategori: Allmänt

Såja ännu en dag i pluggets tecken - eller PTns tecken ska man nog säga ; )
Myror i benen, vilken tur att det är sååååå KUL och sjukt intressant att man faktiskt låter de där myrorna få krypa runt ett tag!

Men....
Vid halv sex kastade denne träningssugna tjej sig ner till gymmet för att testa sina gränser ; )
GUPPTRÄNING : / BODYPUMP


Hmmm...
Jobbigt var det absolut - uthålliga muskler ligger längre fram i min målbild ; )
Men framför allt så var det inte så bra.

En GULDSTJÄRNA till våra ACTIC instruktörer som älskar det dom gör och faktiskt är sjuuukt GRYMMA <3

Den här killen skulle passa bättre som ATC instruktör eller hålla i någon annan form av cirkelträning/Army training.
Det var skrikigt, opedagogiskt, otydligt och ostrukturerat - antar att man blivit arbetsskadad i för sig men jag är ingen GT tjej - och borde vara nöjd med det lilla, men inte idag.

Svettades gjorde hon och benen skakade så jag är glad ändå : )
Imorgon blir det tufft som satan - Benpass med Johanna - ska bli ball.





När jag kom hem hade mina goa tjejer här hemma lagat lasagne - YUMMIE
såå....jag gav igen med desserten - PROTTEFLUFF med DAIMKROSS <3


Skitkul verkligen att se att sååå många varit inne och läst min blogg idag : ) Sporrar en verkligen till att fortsätta skriva och jag hoppas att ni får ut något av att läsa oxå!
Det var ju det som var tanken med det hela.

NIGHT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: